Ποια ώρα της ημέρας είναι καλύτερα να κάνουμε γυμναστική;

prvi

Η αλήθεια είναι ότι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να κάνουμε γυμναστική είναι το πρωί. Κι αυτό γιατί το πρωί έχουμε μεγαλύτερη έκκριση της αυξητικής ορμόνης, της ορμόνης δηλαδή που βοηθά στην ανάπτυξη. Όχι ότι αν γυμναζόμαστε άλλες ώρες δεν έχουμε τα ίδια αποτελέσματα. Απλά επειδή γενικά η γυμναστική μας γεμίζει με ενέργεια, αν κάνουμε το πρωί μπορεί να μας δώσει τόση ενέργεια ώστε να αντέξουμε και την πιο κουραστική ημέρα στο γραφείο και τη δουλεία.

Πρέπει να γυμνάζουμε μια μυϊκή ομάδα κάθε μέρα;

miyki

Αυτό είναι εντελώς λανθασμένο. Πρέπει κάθε φορά που γυμναζόμαστε να γυμνάζουμε περισσότερες από μια μυϊκές ομάδες. Η αλήθεια είναι ότι οι απόψεις διίστανται για το πόσες ομάδες πρέπει να γυμνάζουμε. Υπάρχει λοιπόν η μία άποψη, σύμφωνα με την οποία πρέπει να ακολουθούμε τη λεγόμενη κυκλική άθληση, δηλαδή να γυμνάζουμε σε κάθε μας προπόνηση όλες τις μυϊκές ομάδες. Έτσι γυμναζόμαστε ολοκληρωτικά.

Αν έχω πρόβλημα με τα γόνατα τι άσκηση είναι καλύτερα να ακολουθώ;

gonata

Την καλύτερη άσκηση μπορείτε να την κάνετε στο γυμναστήριο. Θα ενημερώσετε τον γυμναστή σας για τη διάγνωση του γιατρού σας και ο γυμναστής θα σας συμβουλέψει να ακολουθήσετε το εξής πρόγραμμα ασκήσεων: εκτάσεις τετρακέφαλου σε μηχάνημα, λάστιχα, πιέσεις σε ορθοπεδικά μαξιλάρια, ορθοπεδικό πιάτο ισορροπίας. Για οποιαδήποτε ενόχληση νιώθετε, όχι μόνο στα γόνατα, ενημερώνετε τον γυμναστή σας και αυτός θα προσαρμόσει ανάλογα τις ασκήσεις που πρέπει να ακολουθείτε.

Γιατί μετά τη γυμναστική αισθανόμαστε ευεξία;

gimnastiki

Η αερόβια άσκηση (το περπάτημα, το ποδήλατο, το τρέξιμο, το κολύμπι), ενεργοποιεί κάποια κέντρα του εγκεφάλου, τα οποία απελευθερώνουν τις ενδορφίνες. Πρόκειται για ορμόνες που μας δημιουργεί την αίσθηση της ευεξίας. Γι’ αυτό κάθε φορά που τελειώνουμε τη γυμναστική μας μαζί με την κούραση αισθανόμαστε και μια χαρά. Αυτή η ιδιότητα την κάνει κατάλληλη λύση για ήπιες μορφές κατάθλιψης.

Η αερόβια άσκηση είναι η καλύτερη επιλογή;

aerovia

Η αερόβια, δηλαδή το περπάτημα, το ποδήλατο, το τρέξιμο, το κολύμπι, είναι η καλύτερη άσκηση για όλες τις ηλικίες γιατί δημιουργεί τριχοειδή αγγεία στην καρδιά και στα πνευμόνια. Η δημιουργία αυτών των αγγείων λιγοστεύει τις πιθανότητες για εμφράγματα, όπως και η ανάρρωση από εμφράγματα είναι ευκολότερη. Σε κάθε περίπτωση όμως η υπερβολή στην άσκηση μπορεί να προκαλέσει το αντίθετο αποτέλεσμα. Μπορεί δηλαδή η καρδιά να γίνει υπερτροφική, κάτι που σε μεγάλες ηλικίες μπορεί να αποβεί μοιραίο.

Evexia-Banner-peristeri
koumpi p-peristeri
koumpi p-aigaleo
koumpi p-xaidari
koumpi p-ilion
koumpi p-petroupoli
koumpi p-nikaia
Metrocity banner1