Με τη γυμναστική δεν χάνεις βάρος;

varos gymn

Μόνο με τη γυμναστική είναι δύσκολο να χάσεις βάρος. Φυσικά όταν ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι θα παρατηρήσεις αλλαγές στο σώμα σου, δηλαδή θα δεις ότι θα χάνεις πόντους και το σώμα σου θα παίρνει σχήμα.
Όταν όμως πρόκειται για πολλά κιλά, τότε η γυμναστική πρέπει να συνδυάζεται με δίαιτα για να είναι αποτελεσματική. Γιατί τότε όσο θα χάνεις λίπος συγχρόνως θα δημιουργείς και μυϊκό ιστό, χωρίς όμως να μετατρέπεις όλο το λίπος σε μυϊκό ιστό. Ο γυμναστής ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλετε να έχετε θα σας δώσει το αντίστοιχο πρόγραμμα.

Η καθιστική ζωή μας γερνάει;

kathistiki zoi

Σίγουρα η καθιστική ζωή δεν είναι και καλύτερη επιλογή, ειδικά σήμερα που η ζωή στην πόλη μας αποτρέπει όχι μόνο από την άσκηση αλλά γενικότερα από την καλή ποιότητα ζωής. Η άσκηση εκτός ότι προσφέρει ένα καλογυμνασμένο σώμα, μπορεί σε μεγαλύτερες ηλικίες να διατηρήσει τη νεανικότητα του δέρματος και επίσης να αποτρέψει ή να καθυστερήσει την εμφάνιση ασθενειών, όπως είναι η καρδιαγγειακή νόσος, ο διαβήτης τύπου 2, ο καρκίνος, η υψηλή αρτηριακή πίεση, η παχυσαρκία και η οστεοπόρωση. Άρα όλοι πρέπει να σκεφτούμε ότι ποτέ δεν είναι αργά και γρήγορα να εντάξουμε την άσκηση στο πρόγραμμά μας.

Μπορούμε με τις σωστές ασκήσεις να χάσουμε τοπικό λίπος;

gym

Δυστυχώς δεν υπάρχουν ασκήσεις που να μας εξασφαλίζουν τοποικό αδυνάτισμα.Μπορεί να επιτεθχθεί μόνο με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής που θα συμβάλλει στην καύση του λίπους από όλον τον οργανισμό και συνεπώς και από το σημείο που έχουμε το πρόβλημα του τοπικού πάχους.

Το πιλάτες και η γιογκά μπορεί να αντικαταστήσουν τα βάρη;

Pilates

To πιλάτες και η γιόγκα είναι εναλλακτικοί τρόποι γυμναστικής, που τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερο άνθρωποι τους υιοθετούν. Είναι καλοί τρόποι γυμναστικής και μπορούν να αντικαταστήσουν τα βάρη αλλά όχι την αερόβια. Αυτές οι εναλλακτικές γυμναστικές είναι ιδανικές για ανθρώπους που πάσχουν από μυοσκελετικές παθήσεις και έχουν ανάγκη από σύσφιξη του δέρματος.

Οι έφηβες κάνει να σηκώνουν βάρη;

gymden

Παλιότερα υποστήριζαν ότι οι έφηβοι δεν πρέπει να σηκώνουν βάρη γιατί μπορεί να διακόψει την ανάπτυξή τους. Νέες όμως έρευνες έδειξαν ότι τα βάρη όχι μόνο επιτρέπονται αλλά επιβάλλονται στους εφήβους, αφού παράγουν ηλεκτρική κένωση στους οστεοβλάστες και τους ενεργοποιούν. Αυτό σημαίνει ότι βοηθούν στην ανάπτυξη των οστών.

Evexia-Banner-peristeri
koumpi p-peristeri
koumpi p-aigaleo
koumpi p-xaidari
koumpi p-ilion
koumpi p-petroupoli
koumpi p-nikaia
Metrocity banner1