Είναι σημαντική η προθέρμανση πριν την άσκηση;

aples xares

Η προθέρμανση ακόμα και αν είναι 10 λέπτων είναι πολύ σημαντική, αφού ουσιαστικά προετοιμάζει τους μύς για την επερχόμενη άσκηση. Έτσι αποφεύγετε τους τραυματισμούς και τα πιασίματα. Σημαντικό είναι επίσης μετά το τέλος του προγράμματος να ακολουθεί χαλάρωση για 10 λεπτά τουλάχιστον. Έτσι βοηθάμε το σώμα να επανέλθει στα επίπεδα της ηρεμίας που βρισκόταν πριν την άσκηση.

Το πιλάτες και η γιόγκα μπορεί να αντικαταστήσουν τα βάρη;

PilatesΤο πιλάτες και η γιόγκα είναι εναλλακτικοί τρόποι γυμναστικής, που τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότεροι άνθρωποι τους υιοθετούν. Είναι καλοί τρόποι γυμναστικής και μπορούν να αντικαταστήσουν τα βάρη, αλλά όχι την αερόβια. Αυτές οι εναλλακτικές γυμναστικές είναι ιδανικές για ανθρώπους που πάσχουν από μυοσκελετικές παθήσεις και έχουν ανάγκη από σύσφιξη του δέρματος.

Γιατί μετά τη γυμναστική αισθανόμαστε ευεξία;

treximo

Η αερόβια άσκηση (το περπάτημα, το ποδήλατο, το τρέξιμο, το κολύμπι), ενεργοποιεί κάποια κέντρα του εγκεφάλου, τα οποία απελευθερώνουν τις ενδορφίνες. Πρόκειται για ορμόνες που μας δημιουργούν ευεξία. Γι' αυτό κάθε φορά που τελειώνουμε τη γυμναστική μας μαζί με την κούραση αισθανόμαστε και μια χαρά. Αυτή η ιδιότητα την κάνει κατάλληλη λύση για ήπιες μορφές κατάθλιψης.

Ποια είναι η σωστή άσκηση για να χάσω λίπος;

aerovikh

Οι περισσότεροι από εμάς πηγαίνουμε στο γυμναστήριο γιατί θέλουμε να χάσουμε το περιττό λίπος. Ο σωστός τρόπος για να το πετύχουμε είναι να ακολουθούμε ένα πρόγραμμα αερόβιας άσκησης με τους σφιγμούς μας να βρίσκονται στο 55 με 75% των σφυγμών μας όταν βρισκόμαστε σε κατάσταση ηρεμίας. Αν ακολουθήσουμε ένα τέτοιο καθημερινό πρόγραμμα θα δούμε αποτελέσματα πολύ γρήγορα. 

Αν δεν έχω γυμναστεί ποτέ μου, μπορώ να αρχίσω στα 50 μου;

gym

Η γυμναστική δεν έχει ηλικία. Μπορείτε να ξεκινήσετε σε οποιαδήποτε ηλικία. Ακόμα και αν δεν έχετε γυμναστεί ποτέ στη ζωή σας. Ανάλογα με την ηλικία σας και το ιατρικό σας ιστορικό, (δηλαδή αν αντιμετωπίζετε προβλήματα καρδιαγγειακά ή οστεοπόρωσης για τις γυναίκες, πρέπει να ακολουθήσετε και το ανάλογο πρόγραμμα γυμναστικής. Συμβουλευτείτε το γυμναστή σας, για να βγάλει το κατάλληλο πρόγραμμα για εσάς.

Evexia-Banner-peristeri
koumpi p-peristeri
koumpi p-aigaleo
koumpi p-xaidari
koumpi p-ilion
koumpi p-petroupoli
koumpi p-nikaia
Metrocity banner1