Αν δεν τρώμε τίποτα μπορούμε να χάσουμε εύκολα βάρος;

varos

Πολλές γυναίκες στην προσπάθειά τους να χάσουν βάρος παραλείπουν γεύματα από τη διατροφή τους, π.χ. δεν τρώνε καθόλου βραδινό φαγητό, ή ακόμα και παραλείπουν όλα τα γεύματα και τρώνε ένα γιαούρτι ή ένα μήλο για μια ολόκληρη μέρα. Με αυτόν τον τρόπο όμως όχι μόνο δεν χάνουν βάρος, αλλά στην πραγματικότητα καταστρέφουν την υγεία τους.
Ο μόνος τρόπος για να χάσουμε βάρος είναι να μειώσουμε το σύνολο των θερμίδων που παίρνουμε, χωρίς όμως να μειώσουμε τα γεύματα. Μάλιστα καλό θα ήταν να αυξήσουμε τα γεύματα και να μειώσουμε την ποσότητα. Έτσι και ο μεταβολισμός θα ενεργοποιείται, αφού συνεχώς θα του δίνουμε κάτι για να «καίει», και εμείς δεν θα αισθανόμαστε ποτέ πείνα.

Πρέπει να λαμβάνει κανείς συμπληρώματα βιταμινών και μετάλλων;

vitamines simpli

Τα συμπληρώματα μπορούν να βοηθήσουν υγιή άτομα, προκειμένου να προληφθούν ανεπάρκειες σε βιταμίνες και μέταλλα, όταν η διατροφή είναι ανεπαρκής. Οι αυστηρές δίαιτες αδυνατίσματος, οι αυστηρά χορτοφαγικές δίαιτες, οι «χημικές», καθώς και άλλα είδη δίαιτας μπορούν να προκαλέσουν σημαντικές ανεπάρκειες σε θρεπτικά συστατικά. Συγκεκριμένες ομάδες ατόμων όπως οι ηλικιωμένοι εμφανίζουν διατροφικές ελλείψεις σε βιταμίνες Α, Ε, D, θειαμίνη, ριβοφλαβίνη και ασβέστιο, γι’ αυτό θα πρέπει να προσλαμβάνουν διατροφικά συμπληρώματα σύμφωνα πάντα με την υπόδειξη του γιατρού τους. Το ίδιο ισχύει και για την πλειοψηφία των προεμμηνοπαυσιακών γυναικών.

Ο μόνος τρόπος για να μειώσουμε τη χοληστερίνη είναι η δίαιτα;

xolisterini

Η δίαιτα μπορεί όντως να βοηθήσει, αλλά από μόνη της μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της χοληστερίνης μόνο σε άτομα που την αύξησαν λόγω κακής διατροφής. Το συκώτι είναι υπεύθυνο για την παραγωγή της χοληστερίνης που είναι απαραίτητη για τον οργανισμό, καθώς παράγει περίπου το 80% της χοληστερίνης στο αίμα μας.
Υπάρχουν επομένως και άλλοι παράγοντες, με σημαντικότερο την κληρονομικότητα, που καθορίζουν τα επίπεδά της. Σε αυτές τις περιπτώσεις έχουμε συνδυασμό διατροφής και φαρμακευτικής αγωγής για την αντιμετώπισή της. Σημαντική είναι επίσης σε κάθε περίπτωση και η άσκηση, η οποία βοηθά στην γενικότερη καλύτερη υγεία του οργανισμού.

Το γιαούρτι με πέτσα έχει περισσότερα λιπαρά;

giaourti

Η μόνη διαφορά είναι ότι στο γιαούρτι με πέτσα, το λίπος ενυπάρχει σε όλο το προϊόν. Έτσι αφαιρώντας την πέτσα γλιτώνουμε θερμίδες. Σύμφωνα με τους ειδικούς καλό είναι να προτιμάμε το παραδοσιακό γιαούρτι με πέτσα, το οποίο έχει την πυτιά, στην οποία αναπτύσσονται οι γαλακτοβάκιλλοι, που βοηθούν στην ισορροπία της εντερικής χλωρίδας. 

Το σέλινο έχει αντιοξειδωτική δράση;

selino

Το σέλινο έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, καθώς είναι καλή πηγή βιταμίνης C και μας κατηγορίας φλαβονοειδών που ονομάζονται κουμαρίνες. Τα φλαβονοειδή αυτά (στα οποία αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό το χαρακτηριστικό του άρωμα) καταπολεμούν τις ελεύθερες, δρώντας προστατευτικά εναντίον της εμφάνισης διαφόρων μορφών καρκίνου. Παράλληλα, η δράση τους αυτή τα καθιστά πολύτιμους συμμάχους για την καλή λειτουργία της καρδιάς, καθώς εμποδίζουν τη διαδικασία οξείδωσης που προκαλεί η χοληστερόλη και συνεπώς τη δημιουργία αθηρωματογόνου πλάκας. Έχει διουρητική δράση και μόλις 19 θερμίδες το φλιτζάνι, οπότε είναι το πλέον κατάλληλο για δίαιτα.

Evexia-Banner-peristeri
koumpi p-peristeri
koumpi p-aigaleo
koumpi p-xaidari
koumpi p-ilion
koumpi p-petroupoli
koumpi p-nikaia
Metrocity banner1