Το πράσινο τσάι είναι καλό για τον οργανισμό;

prasino tsai

Το πράσινο τσάι περιέχει τις πασίγνωστες πλέον σε όλους μας κατεχίνες, οι οποίες είναι φυσικά αντιοξειδωτικά που έχουν επίδραση στην καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος, στην καλή εγκεφαλική λειτουργία και στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Αυτή ειδικά η τελευταία του ιδιότητα είναι που το έχει κάνει τόσο γνωστό τα τελευταία χρόνια, αφού οι ειδικοί διαιτολόγοι το συνιστούν σε όσους θέλουν να βελτιώσουν τη λειτουργία του μεταβολισμού τους. Υπάρχουν και έρευνες που υποστηρίζουν ότι οι κατεχίνες δρουν και στην «υγεία» των κυττάρων. Συμπερασματικά, τα μικροστοιχεία του πράσινου τσαγιού αποτελούν μια «φυσιολογική» ασπίδα του οργανισμού, απέναντι σε μια πλειάδα χρόνιων παθήσεων, οι οποίες σχετίζονται με το σύγχρονο τρόπο ζωής.

Υπάρχουν τροφές που βοηθούν τη μνήμη;

mnimi

Αρκετές έρευνες συσχετίζουν την κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών με την ενίσχυση της μνήμης, όπως είναι π.χ. οι βιταμίνες C, συμπλέγματος Β, όπως η Β12 και Β6, η θειαμίνη καθώς και ορισμένα από τα απαραίτητα αμινοξέα.
Ο καλύτερος τρόπος για να ενισχύσετε τη μνήμη σας είναι να καταναλώνετε πολλά φρούτα και λαχανικά, τα οποία περιέχουν αντιοξειδωτικά και βελτιώνουν τη διαδικασία της μάθησης και της μνήμης, όπως μούρα, βατόμουρα, δαμάσκηνα και ξερά βερίκοκα. Τρόφιμα όπως άπαχο γάλα, γιαούρτι, αλλά και δημητριακά ολικής άλεσης που περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β όπως Β12, Β6 και φολικό, αλλά και το πράσινο τσάι. Τα πιο σημαντικά όμως ενισχυτικά είναι η ζάχαρη και οι υδατάνθρακες (ψωμί, πατάτα, ρύζι, ζυμαρικά). Και να μην ξεχνάμε το βασικότερο γεύμα της ημέρας, το πρωινό, για το οποίο μελέτες έδειξαν ότι η κατανάλωσή του οδηγεί σε καλύτερη μνήμη.

Αν κόψουμε το τσιγάρο υπάρχει πιθανότητα να παχύνουμε;

kopsimo tsigarou

Πολλοί από τους καπνιστές ισχυρίζονται ότι όταν κάποια στιγμή προσπάθησαν να κόψουν το κάπνισμα πάχυναν. Είναι αλήθεια αυτό; Κι όμως είναι! Αλλά σίγουρα δεν θα πάρετε πάνω από 2 με 3 κιλά. Έχει αποδειχθεί επιστημονικά, ότι το κάπνισμα επιταχύνει ελαφρώς το μεταβολισμό. Επομένως, όταν κόψει κάποιος το τσιγάρο ο μεταβολισμός του επανέρχεται στα κανονικά του επίπεδα και αυξάνεται ελάχιστα το βάρος του.
Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι, οι οποίοι όταν έκοψαν το κάπνισμα πήραν πάνω από 10 κιλά. Δεν ευθύνεται γι’ αυτό όμως το τσιγάρο, αλλά οι ίδιοι οι οποίοι αντικατέστησαν την μια κακή συνήθεια, το κάπνισμα, με μια άλλη, το πολύ φαγητό. Τρώγοντας με το ρυθμό που κάπνιζαν αυξάνουν την ποσότητα του φαγητού και ανεβαίνει και ο δείκτης της ζυγαριάς. Με το φαγητό αντιμετωπίζουν το στρες και το συναισθηματικό κενό που αφήνει η έλλειψη του τσιγάρου.

Αν δεν έχω γυμναστεί ποτέ μου, μπορώ να αρχίσω στα 50 μου;

gimnazome

Η γυμναστική δεν έχει ηλικία. Μπορείτε να ξεκινήσετε σε οποιαδήποτε ηλικία. Ακόμα και αν δεν έχετε γυμναστεί ποτέ στη ζωή σας. Ανάλογα με την ηλικία σας και το ιατρικό σας ιστορικό, (δηλαδή αν αντιμετωπίζετε προβλήματα καρδιαγγειακά ή οστεοπόρωσης για τις γυναίκες), πρέπει να ακολουθήσετε και το ανάλογο πρόγραμμα γυμναστικής. Συμβουλευτείτε το γυμναστή σας για να βγάλει το κατάλληλο πρόγραμμα για εσάς.

Κατά την περίοδο του θηλασμού πρέπει η μητέρα να ακολουθεί κάποια συγκεκριμένη διατροφή;

thilasmos

Η διατροφή είναι σημαντική τόσο για την περίοδο της εγκυμοσύνης, όσο και για την περίοδο του θηλασμού. Ο οργανισμός σας πλέον έχει αυξημένες ανάγκες σε πρωτεΐνες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Έτσι κατά τη διάρκεια του θηλασμού να ακολουθείτε την ίδια διατροφή που κάνατε καις την εγκυμοσύνη, αλλά καλό θα ήταν να αυξήσετε τα υγρά που λαμβάνετε καθημερινά στα 8 με 12 ποτήρια καθημερινά. Προτιμήστε νερό, φυσικοί χυμοί και τουλάχιστον 4 ποτήρια γάλα ημιάπαχο. Καλό θα ήταν επίσης και κατά 1-2 μερίδες τα φρούτα σας.

Evexia-Banner-peristeri
koumpi p-peristeri
koumpi p-aigaleo
koumpi p-xaidari
koumpi p-ilion
koumpi p-petroupoli
koumpi p-nikaia
Metrocity banner1