Υπάρχουν τροφές που βοηθούν τη μνήμη;

mnimi

Αρκετές έρευνες συσχετίζουν την κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών με την ενίσχυση της μνήμης, όπως είναι π.χ. οι βιταμίνες C, συμπλέγματος Β, όπως η Β12 και Β6, η θειαμίνη καθώς και ορισμένα από τα απαραίτητα αμινοξέα.
Ο καλύτερος τρόπος για να ενισχύσετε τη μνήμη σας είναι να καταναλώνετε πολλά φρούτα και λαχανικά, τα οποία περιέχουν αντιοξειδωτικά και βελτιώνουν τη διαδικασία της μάθησης και της μνήμης, όπως μούρα, βατόμουρα, δαμάσκηνα και ξερά βερίκοκα. Τρόφιμα όπως άπαχο γάλα, γιαούρτι, αλλά και δημητριακά ολικής άλεσης που περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β όπως Β12, Β6 και φολικό, αλλά και το πράσινο τσάι. Τα πιο σημαντικά όμως ενισχυτικά είναι η ζάχαρη και οι υδατάνθρακες (ψωμί, πατάτα, ρύζι, ζυμαρικά). Και να μην ξεχνάμε το βασικότερο γεύμα της ημέρας, το πρωινό, για το οποίο μελέτες έδειξαν ότι η κατανάλωσή του οδηγεί σε καλύτερη μνήμη.


Share:Ask!BlinkBits!Blinklist!Blogmarks!BlogRolling!Cannotea!Del.icio.us!Digg!Diigo!DZone!Free and Open Source Software NewsFacebook!Fark!Faves!FeedMeLinks!Furl! GodSurfer!Google!linkaGoGo!Live!Ma.gnolia!Maple!Mister-Wong!Mixx!MyLinkVault!MySpace!Netscape!Netvouz!Newsvine!RawSugar!Reddit!ShoutWire!Simpy!Slashdot!Smarking!
Spurl!Squidoo!StumbleUpon!Swik!Tailrank!Technorati!Wists!

Evexia-Banner-peristeri
koumpi p-peristeri
koumpi p-aigaleo
koumpi p-xaidari
koumpi p-ilion
koumpi p-petroupoli
koumpi p-nikaia
Metrocity banner1